Vrátka tovaru
Tovar je možné vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od zakúpenia. Pokiaľ s tovarom nie ste spokojní, a hodláte ho vrátiť, postupujte prosím takto:
1, O skutočnosti vrátenia tovaru nás informujte e-mailovou správou na adresu info@zabi.sk, do Predmetu správy uveďte Vrátka tovaru.
2, Stručne a jasne popíšte, o aký tovar ide, uveďte tiež číslo pôvodnej objednávky alebo vydanej faktúry (tieto čísla nájdete v predchádzajúcich e-mailových správach).
3, V prípade, že ste tovar už zaplatili dobierkou, zašlite aj číslo účtu, na ktorý chcete vrátiť čiastku za tovar. V prípade, že ste za tovar zaplatili prevodom alebo platobnou kartou, číslo účtu zasielať nemusíte.
4, E-mailovú správu s uvedenými náležitosťami odošlite na e-mailovú adresu info@zabi.sk.
5, Tovar zabaľte a odošlite buď na zberné miesto Slovenskej pošty, alebo priamo na adresu našej prevádzky.
Zberné miesto Slovenskej pošty (tovar je možné zaslať iba Slovenskou poštou):
ZABI CZECH s.r.o.
Poste restante
022 01 Čadca
info@zabi.sk; +421 911 901 964
Adresa prevádzky:
ZABI CZECH s.r.o.
Frydecká 1609/36
737 01 Český Těšín
Česká republika
info@zabi.sk; +420 724 018 811
Dovoľujeme si upozorniť, že tovar odosielate na vlastné náklady, využiť môžete službu akejkoľvek prepravnej balíkovej spoločnosti alebo Slovenskej pošty.
6, Následne Vás bude kontaktovať pracovník nášho reklamačného oddelenia. Ten najprv potvrdí prijatie e-mailu, potom prijatie balíka s tovarom, akonáhle dorazí na našu prevádzkareň. Po vykonaní kontroly tovaru Vám bude vystavený dobropis a vrátená čiastka za tovar.