Reklamácia tovaru
V prípade že:
- ste nedostali požadovaný tovar,
- ste dostali iný tovar,
- ste dostali neúplný tovar,
- ste dostali poškodený tovar,
postupujte prosím pri reklamácii takto:
1, Kontaktujte nás e-mailovou správou na adresu info@zabi.sk, do Predmetu správy uveďte Reklamácia tovaru.
2, Stručne a jasne popíšte problém a uveďte tiež číslo pôvodnej objednávky alebo vydanej faktúry (tieto čísla nájdete v predchádzajúcich e-mailových správach). V prípade, že tieto čísla nepoznáte, uveďte aspoň meno alebo názov odberateľa.
3, Odporúčame priložiť k e-mailu fotografie tovaru, dokumentujúce reklamovaný stav.
4, E-mailovú správu s uvedenými náležitosťami odošlite na e-mailovú adresu info@zabi.sk.
5, Následne Vás bude kontaktovať pracovník nášho reklamačného oddelenia, ktorý s Vami dojedná ďalší postup a riešenie celej situácie. Bez predchádzajúceho dohovoru s pracovníkom nášho reklamačného oddelenia tovar nezasielajte!